GOD MORGON

Riktigt förbannat segt att gå upp idag måste jag säga. Har ont i huvudet och vill bara gå
och lägga mig igen. Var ju på trav igår med Tony, det var faktiskt riktigt kul. Men ännu
roligare hade det vart om jag inte hade varit så himlans trött. Innan vi åkte till travet körde
jag Nova.
Skulle egentligen ha kört Biccs, tur för mig att jag inte gjorde det. Han började
slå som en tok :)

Förresten, på förmiddagen var jag på ridskolan. Vi skulle springa ett dressyrprogram.
Helt plötsligt låg jag i spånet och sprattlade. Jag fattade först ingenting, men sen såg
jag min ridlärares hund, Jack. Han hade alltså sprungit i full fart rakt in i mina ben, så
att jag ramlade. Jack är en golden, så det är ju ingen liten hund. Gud vad alla skrattade,
även jag :)


Jag har färgat håret

Kommentarer
Postat av: Ula

Hunden anfaller xD

2008-12-03 @ 13:31:00
URL: http://kontinuerligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0