SANNINGEN

Nu tänker jag berätta sanningen. Om än något censuerad, jag gillar inte att namnge folk.
De kommer nog förstå ändå. För det första, mina före detta jäkla pisskompisar. De påstår
att JAG ljuger, när det är de som ljuger både för sig själva och varandra. De snackar en
massa skit om varandra, tro mig. Jag vet, jag har själv stått mitt ibland dem. Jag har också
snackat skit, det ska jag inte sticka under stol med. Men jag förnekar det inte. Förresten,
varför skulle jag det? Jag är stolt över att jag gjort det. För det var ju riktiga pisskompisar.
Hotar mig gör de också.
Slår vad om att vissa av dem kommer kommentera detta inlägg, för ja - de läser min blogg.
Dom bryr sig ju inte längre säger de. Men bara att de kommer att kommentera detta
inlägg bevisar motsatsen.

Sedan, skolan. Dit jag aldrig går. Varför? Jo, lärarna är outbildade. Jag är bara med folk
som jag tycker synd om, inte dem jag egentligen vill vara med. Det har satt mig i en
jävla sits, vilket gör att jag inte trivs. Sa jag att lärarna var outbildade? De borde ha
stannat på högstadiet.

Sedan, mitt liv i allmänhet. Jag röker, eller gjorde. Jag har "slutat". Jag dricker, ska
faktiskt dricka ikväll med. JA, EN MÅNDAGKVÄLL.

Sedan, hästar. Jag avgudar Lorden, Lordens stall och människorna där. Maria, Anna,
Chribbe, Lasse, Christina ja alla! Ni har gett mig mitt liv tillbaka och jag är er så
himla tacksam. Tack, ni är världens bästa människor.


Kommentarer
Postat av: ida

men gud :o vad hotar dom dig också? :O

2008-12-01 @ 22:01:48
URL: http://perlenoire.blogg.se/
Postat av: emelie

oj tråkigt det där allt med skolan o så :( stackare <33

Men vad hotar dej med ????? :O:O

2008-12-01 @ 22:36:20
Postat av: Anna

Dem som hotar dig ska fanemej få stryk en vacker dag!!en fet jävla höger så dom kommer glömma vad dom heter å allt!!!de är bara å säga till så dunkar vi dom platt!!;-)

2008-12-01 @ 22:47:02
Postat av: Cina

Ida: Ja, med allt möjligt som har med deras lilla ridskola att göra.. "Kom inte hit annars..."



Emelie: Ja det är jobbigt :( En massa saker. Typ som "Kom inte till vår ridskola, annars..." Haha, inte för att jag är rädd men ändå :)



Anna: Haha, ja jag säger till Micke och dig så blir dom köttmos ;) Haha du är bäst<3

2008-12-01 @ 23:00:25
URL: http://cyaniidesun.blogg.se/
Postat av: Johanna H

Vaddå hotat ?

de skrev ju kom inte till ekeby för då bryr du ju dig. de har ju inte hotat dig!

2008-12-02 @ 17:53:56
Postat av: Johanna H

Vaddå hotat?

de skrev ju kom inte till ekeby för då bryr du ju dig.

det är ju inget hot.

2008-12-02 @ 17:55:18
Postat av: Cina

Om du kan läsa, så står det "bland annat". Vet inte vem du är, men ska du lägga dig i som inte ens vet vad jag snackar om? Du är väl också en ekeby tönt :) eller också har veronica bett dig kommentera, för ni kan verkligen inte lämna mig ifred va?:) kommer till ekeby på torsdag, får väl se om ni törs verkställa era hot:) de är nog du veronica som kommenterat fast med annat namn. Ska kolla ip adressen när jag kommer hem.

2008-12-02 @ 19:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0