SKOLAN

För första gången på över 2 veckor är jag faktiskt i skolan. Ångrar det, har varit här
i 15 minuter och mår redan skitdåligt. Denna skola knäcker mig, jag orkar verkligen
inte med att höra att jag är dum i huvudet, lat och korkad.

Mitt studiebidrag för förra månaden rök. Haha. Som om jag bryr mig. Ikväll ska jag
köpa hårfärg. Svart därfram och blont därbak hade jag tänkt.

Igår kväll kollade jag förresten på 2 filmer. Girl Interupped (stavning?) och Donnie
Darko. Donnie Darko var bäst, jag gillar konstiga filmer :) Ska nog kolla på 8 Mile
ikväll. Jag som aldrig ens har gillat film, konstigt.

Mina familj är bortresta den här veckan. Fatta vad barskåpet kommer vara tomt
när de kommer hem. Bakis i skolan, mmhyes.

Donnie Darko (Spelad av Jake Gyllenhaal)

Kommentarer
Postat av: Ula

HAHA xD Bakis i skolan, vilken hit xD

Ammen på barskåp!

2008-12-01 @ 12:24:33
URL: http://kontinuerligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0