DU ÄR DET FINASTE JAG HAR



Jag har glömt bort oss 2 i all denna yra och att dina ägare att bli nöjda med mig. Det blir de ju aldrig längre. Gud vad jag har gråtit över det idag. Hur de har mage att bara fortsätta utnyttja mig. Säga att jag ska "Jobba av transporten" i helgen. Och så säger de att de fixar lördagen så att jag kan ta en annan dag. Men hallå? Jag jobbade ju idag. Med många jävla tårar som rann på grund av min förbannade rygg. Men det räcker inte. Jag driver mig själv för hårt och jag orkar snart inte mer. Skulle behöva slå ner på tempot men det kan jag inte. De blir väl galna då. Nej nu börjar tårarna rinna igen.

Måste du göra det så förbannat svårt för mig hästjävel. Hade du varit en skithäst som var elak hade ju detta eventuella avsked blivit lätt. Nu tänker jag fortsätta, för jag älskar ju dig & bara dig.
Jävla häst, jag älskar dig mest av allt & du är det finaste som finns. Min skrutt<3

Kommentarer
Postat av: emelie

läste vad du skrivt till en tjej men om du hatar att utnyttjas varför rider du då kvar?

då är du ju lika feg själv om du säger att dem utnyttjas och nu skriver du att dem hos din häst utnytjar dem?

Känner inte dig men du varkar vara ganska ego ?

2008-11-25 @ 16:30:35
Postat av: cina

det är skillnad. för dte som inte framgår i min text är att dom inte tvingar mig. inte egentligen. det är jag som tvingar mig själv. så dom utnyttjar mig inte, vilket jag inte heller skrev. om du kan läsa står dte faktiskt i inlägget att jag driver mig själv för hårt :) och det är skillnad att slava på ridskola :) javisst, är inte alla människor ego? :)

2008-11-25 @ 20:33:00
Postat av: Cina

DU "emelie", kan sluta hålla på. jag vet att det är du veronica. man kan näömligen kolla upp ip numret, alltså från vilken data kommentaren skrivits ifrån. och du och veronica har skrivit från samma dator, hahahahaha. tönt.

2008-11-28 @ 22:14:01
URL: http://cyaniidesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0