MYCKET GJORT IDAG

Dagen började med att jag var på Nyby Ridskola, för att läsa lite teori. Vi skulle linda
ben, jag blev mest irriterad då vi skulle vara 2 & 2 på varje häst. Tänk er själva att stå
och linda 2 stycken i en trång spilta. Det går ju inte. Jag tyckte vi kunde ha fått linda på
en varsin häst. Tur att jag lindar nästintill varje dag annars.

Vid lunch gick jag över till Team Wallin, min praktikplats. Fick börja med att köra
Gabriella Celeber, hon är så fin verkligen :) En av mina favoriter där. Sedan fick jag
köra F.SixteenPilot (Även kallad Benny). Hade vanligt huvudlag. Jag fick en åktur utav
helvete kan jag säga. Fick i efterhand veta att jag skulle ha haft ett huvudlag med
stångbett. Toppen. Jag använde hela min styrka för att få stopp på honom, men det
var som att dra i en vägg. Helt orubblig var han. Kan inte röra armarna nu.

Har varit på teorilektion på körskolan 2 timmar på kvällen. Kan säga att det var himla tråkigt.


Gabriella Celeber, hon är fin =)


F.SixteenPilot (Benny) - Han är faktiskt lite söt :)


Nova Cool :) Henne körde jag i förra veckan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0