UPDATE, LETANDE

Nu kommer det en uppdatering här, äntligen! :)
Jag har varit hos Wallin hela dagen.. Kört Gabriella och Arne. Kul som vanligt men är väldigt trött nu. Chribbes jacka blev väldigt skitig om man säger så. På tal om den jackan så älskar jag sönder den. Känns som att det snart är dags att ge tillbaka den, även om han själv inte använder den. Men jag vill inte ge tillbaka den, jag älskar den ju :( Så har kollat på nätet för att hitta en likvärdig jacka, men ingen är som Chribbes :( Usch jag vill verkligen ha den :(

Som sagt, har suttit här i en timme och letat jacka - utan resultat. Ska leta julklappar också, och sedan ska jag kolla på min nya film "Magnus Betnér - Inget är heligt". Han är bra... 

Chribbe & Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0